یانون

گاه‌نوشته‌های یا.نون

یانون

گاه‌نوشته‌های یا.نون

جنگ، کار؛ تا پیروزی...

دوشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۱، ۰۳:۳۷ ب.ظ

جنگ، کار تا پیروزی... نام آلبومی شامل ده قطعه پوستره که به سفارش خانه طراحان و گرافیک انقلاب اسلامی وابسته به سازمان هنری رسانه‌ای اوج توسط آتلیه طراحی گرافیک سه در چهار طراحی و اجرا شده.

کارها اگرچه در آتلیه‌ی سه درچهار در طی جلسات ایده پردازی گروهی چکش کاری می شن و حتی در ایده‌پردازی این سری کارها، دوستان استودیو پنج‌اوهفت هم حضور داشتن، اما به طور مشخص طراحی و اجرای گرافیست جوان و خوش ذوق ، جناب دانیال فرخ هستند که با سبکی تجربه شده به بازسازی تصاویر خاطره انگیزی از دفاع مقدس پرداخته و اون ها رو با تصاویری امروزی و ساخته شده از عرصه کار و جهاد اقتصادی اصطلاحا میکس کرده. و انصافا هم خوب میکس کرده :)

مجموعه کارها به خوبی یک حرف رو می زنن. این که جهاد مقدس ما تمام نشده و هنوز در ابتدای راهیم. این که ادامه دهنده خون و جهاد و یاد و نام بزرگ‌مردان دفاع مقدس همین مردان کار امروز هستند که چرخ اقتصاد این ملک همیشه آباد رو می گردونن؛ چرخی که این روزها هدف تیر خصم بیرون و منافق درون این ملکه.

جهاد کنید؛ برای خدا.... یاحق


جنگ، کار؛ تا پیروزی 5

جنگ، کار؛ تا پیروزی 1


جنگ، کار؛ تا پیروزی 2


جنگ، کار؛ تا پیروزی 3


جنگ، کار؛ تا پیروزی 4


جنگ، کار؛ تا پیروزی 6


جنگ، کار؛ تا پیروزی 7


جنگ، کار؛ تا پیروزی 8


جنگ، کار؛ تا پیروزی 10


جنگ، کار؛ تا پیروزی 9

این پست از سایت یانون‌دیزاین این‌جا کپی شده

بعد از اون که این پست در یانون‌دیزاین گذاشته شد، با بی‌اخلاقی تمام توسط برخی سایت‌های خبری نظیر + و یا کپی شد و با حذف نام طراح‌ها و منبعی که طرح‌ها رو از اون‌جا به دست آوردند، نشون دادند که هیچ احترامی برای حقوق دیگرون قائل نیستند..... برای این رویه به طور جد متاسفم....

نظرات  (۲)

  • عارف‌حسین
  • کارهای خیلی خاصی شدند...
    زیباست
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی